2007-06-10

Mea culpa!

Zsuzsával folytatott eszmecserém után, villámcsapásként ért a felismerés, hogy milyen hülyeséget írtam előző postomban, ugyanis a szegény juhokat jól lekecskéztem, mivel a pecorino az a juh és nem kecskesajt! Szégyenemben nem is tudtam hirtelen mit is tegyek, vagy elsunnyogom, hátha senki nem veszi észre (ez a megoldás nem lenne túl jellemző rám), vagy elbújdokolok a kibertérből és abbahagyom a blogolást, vagy vezeklek. Maradt az utóbbi. Elnézést kérek mindenkitől, akit időszakosan félrevezettem, akit esetleg megingattam saját tudásában, na meg persze a juhoktól. Mentségem nincs, pillanatnyi, ámde legalább negyed órás elmezavarnak tudnám be a dolgot, hiszen ezer éve eszem a pecorino romanót, és tudom róla, hogy az római juhsajt. Még1x bocs! A postot javítottam!

1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Mivel hogy arról sem tudtam, hogy juhricotta is van, így ez nekem éppen úgy újdonság lesz. :)
És valóban, a pecorino romanoról gyanakodhattam volna, de nem tűnt fel egyáltalán. Lehet, hogy mégis el kell kezdenem olaszul tanulni... :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin