2011-12-20

Spar WMF

Holnapig lehet főzni a Spar nyereményekért, aki még az utolsó pillanatban kedvet kap hozzá, szerda éjfélig tölthet fel receptet. Utána nekem lesz újra nehéz dolgom, ki kell választanom az első három helyezettet. Ilyen döntéseket mindig nehezen hozok meg.
És íme néhány kép a forgatásról, a meleg atmoszféra csalóka, majd' odafagytam a pulthoz, az orrom a smink ellenére is kipirosodott, ujjaim alig mozogtak. A rétes azért megsült.

A mini hősugárzó forgatáskor takarásból melegített


2 egyszerű és gyors recepttel jövök még a héten, majd péntektől jön a non-stop főzés.

8 megjegyzés:

Martina írta...

Biztos én maradtam le, de miről forgattatok?

Névtelen írta...

Kedves Kriszta!
Nagyon elkanyarodnék a mai témától, ne haragudj érte, de szeretnék véleményt kérni Tőled. Még korábban a gyönyörő kávéfőződ vásárlása kapcsán kialakult véleménycserékben kerültek szóba a kávédarálók. A felől érdeklődnék, hogy végül vettetek-e, ha igen, milyet, és elégedett vagy-e vele...?
Nagyon köszönöm válaszod!
üdv,

Jázmin

Dolce Vita írta...

Martina, a Sparos nyereményjátékhoz forgattunk kisfilmet

Jázmin,
Krups darálóm volt egészen a múlt hétig, mikor a disznóvágáshoz 2 kg tengeri sót és 10 zacskó egész borsot akartam ledarálni rajta. 10 zacskó bors ok, 1 kg só is, de a második kilónál leégett a motorja : (((
a kávét, napi 3-4 alkalommal persze simán bírta

Lapetit írta...

Kedves DolceVita!

Nagy lendülettel indultam neki a versenynek, de ez lett belőle: http://locapo.blogspot.com/

Receptemet azért megtalálod a blogomban.......

Dolce Vita írta...

Szia!

Olvastam, sajnálom, hogy így állnak hozzá. A recept egyébként nekem tetszik nagyon, főleg az öt hozzávaló miatt. Nem töltenéd mégis fel a kedvemért?

Lapetit írta...

Köszönöm szépen a kedves szavakat, sajnos lehet technikai oka lesz, ha nem sikerül, de megpróbálom.

Lapetit írta...

Oh, Kedves Dolce!

Nagyon szépen köszönöm:

http://locapo.blogspot.com/2011/12/juj-juj.html

Kellemes Ünnepeket!

mike írta...

Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just too excellent. I really like what you have acquired here, really like what you’re saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it wise. I cant wait to read much more from you. This is really a great site. low temperature freezers

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin