2007-12-13

Baj van, baj van!!!

Úgy tűnik, nem csücsülhetünk nyugisan a babérjainkon. Hiába szavazott eddig mindenki nagyon rendesen, ennek köszönhetően szépen vezettem is, ám a hajtócsapat erős hajrába kezdett. Ha erre nem lépünk, be fognak előzni az utolsó métereken. A szavazás holnap estig tart, tehát mindenkinek még 2 voksa van! Éljetek vele! Ha már ennyi energiát fektetett bele mindenki, most már ne hagyjuk veszni!
Itt a közvetlen link és annak egy link, aki még nem regisztrált, szavazott!

35 megjegyzés:

Lívi írta...

Na, most már elegem lett ebből a pszichoterrorból! :-DDDD

Annyit írtad, hogy szavazzunk, hogy MUSZÁJ voltam véigicsinálni a regisztrációt és szavazni. :-)
Hajrá! aztán várjuk a fini recepteket akkor is, ha nem te viszed haza a nyereményt :-)

László írta...

Én is regisztráltam tegnap, már van két szavazatod tőlem is :)

Unknown írta...

Livi: igen, tényleg kezd pszichoterror lenni ;)
szinte már a reggeli program részévé kezd válni ;) amúgy biztos, hogy a legtöbb szavazatot kapó lesz a nyertes? csak mert pl. estiskolán nem feltétlenül azok kerültek a pórdiumra, akikra a legtöbben szavaztak. azért szurkolok továbbra is ;)

Dolce Vita írta...

Livi!

Látod, ezért kell sokszor írni,mert valaki csak a 6.-ra reagál! : )))))))
Tudom én, dolgoztam mozgosításos kampányokban! : )

Beatbull!
Igen reggeli kötelező, de csak holnapig. Amúgy ha százaknak az a reggeli programja, hogy idejön és megnézi mit főztem, akkor már nem is olyan nagy dolog egyet kattintani pluszban! : ))))
A kiírásban azt hisezm benne van, hogy az az első aki a legtöbb szavazatot kapta, második, aki a második legtöbbet stb

Névtelen írta...

Gondolom, sokakat visszatart a szavazástól, hogy regisztrálni kell hozzá, hiába olvasgatják szívesen a blogodat.
Egyébként csökkent az előnyöd? Úgy emlékszem, mindig 100 körül volt a különbség a két üldözőhöz képest az utóbbi napokban. Most is hasonló a helyzet.

Névtelen írta...

Igen ez már reggeli program lett:)De szavzunk, és várjuk a jobbnál jobb recepteket. Erika

Névtelen írta...

Kedves Dolce Vita!

Hűséges olvasód voltam már hónapok óta, de amit az utóbbi két hétben művelsz, az oly mértékben felháborító és gusztustalan, hogy elment a kedvem a blogod látogatásától, így a jövőben nem is kívánom olvasni. Érthetetlenül állok a pénzhajhászásod előtt, nem tudva, vajon mi szükséged erre. Ez a kampány nagyon rossz fényt vet rád, sajnálom, hogy az egyébként színvonalas blogod ilyesmire használod.

Üdvözlettel: egy régi olvasód, Fehérvári Nikolett

Névtelen írta...

én ma is megtettem amit meg kellett tennem ;)

Dolce Vita írta...

Kedves Nikolett!
Sosem szoktam ilyet írni, de örülök, hogy többet nem jössz ide. Amúgy azt hiszem a saját blogomon azt írok, amit szeretnék.
Ha hűséges olvasóm voltál, ennyit nem lehet elvárni??
Azt amúgy, bocsáss meg, honnan tudod, hogy mi a szándékom az esetleges nyereménnyel? Hol írtam olyat, hogy magamnak szeretném?
Akkor elmondom, nem magamnak szeretném, másoknak, akiknek ezzel lehet segíteni! Olyannyira felháborított a hozzászólásod, hogy kérlek, tényleg soha ne gyere ide!

Névtelen írta...

1) Ma szavazok utoljára, mert holnap még térerőm sem lesz, nemhogy gépem. És kedves Nikolett! Baromi szívesen nyomogatom azt a gombot, ráadásul nem nagy energia.

2) Iszonyúan idegesítőek az ilyen jellegű kommentek. Azt gondolnám, hogy gasztroblogokon nem találkozom anyázós, beszólogatós stílussal...

LepkePillangó

Névtelen írta...

Én most regisztráltam és nyomtam egyet! Sajnálom, hogy nem előbb csíptem el az akciót! Figyelmetlen voltam eddig, de szurkolok, nagyon!
Ofélia

Névtelen írta...

A kedves olvasók jól lehurrogták Nikolettet...

Én nem mondom, hogy nem jövök ide többet, mert általában nagyon tetszik, ami ezen az oldalon történik, a receptek (közülük sokat megcsináltam már), az egész Itália-hangulat, mind nagyon szép és jó.

Remélem, a tulajdonos azért a kritikát is bírja, és elfogadja, hogy nekem, lelkes gasztroblog-olvasónak csalódást okoztak az elmúlt napok szavazásra buzdító bejegyzései.

Várom a további szép recepteket-beszámolókat.

Eszter

Névtelen írta...

"Kedves" Nikolett!
1. Te véletlenül nem az egyik lehagyott versenyző vagy?
2. Ha nem, akkor abba gondolj bele DV-nek mennyi ideje és energiája van abban, hogy mi itt jól szórakozunk. Ennyi cserébe nem fér bele??

Bodó

Névtelen írta...

Kedves LepkePillangó!
Szerintem Nikolett megjegyzése nem volt anyázós jellegű, csak erősen nem tetszett neki az ismételt szavazásra buzdítás. (Olvasol igazi anyázós webhelyeket? Én nem, de el tudom képzelni.)
És tényleg, a blog rendszeres látogatói megtehetnek annyit, hogy szavaznak. De ha ez nem tetszik valakinek, csak ezért kár elüldözni (bocs, Dolce vita).

Dolce Vita írta...

Hapci!

Ezért nem kell bocsánatot kérni, amúgy ő maga írta, hogy nem jön többet. Én meg tartom is a véleményemet. Amit tett az kb olyan, mint mikor a saját lakásodban vki el kezd veled anyázni. Nem dobod ki? (bár ilyen még nem fordult elő velem, de ezt tenném) Sőt sokkal-sokkal csúnyábban.

László írta...

Én sem értem mi értelme volt Nikolett hozzászólásának.
Egyébként én a szavazást se nagyon értem. Akár úgy is lehetne nyerni, hogy valaki regisztrál vagy 80 email cimet és azzal szavazgat:). Pár óráig eltart, de ahhoz képest jó az órabér:). A többiek meg nem is értem, hogy szereztek annyi szavazatot. Mindenkinek van egy blogja? Vagy ennyire sok az ismerőse?

Névtelen írta...

Gondolom Fehérvári Nikolett (aki valóban kicsit elvetette a súlykot) onnan gondolta, hogy magadnak lesz a nyeremény, mert a fejlécnél ezt írod: "megnyerhessem a konyhai ajándékokat, és ezentúl még jobbakat főzhessek Nektek"

Dolce Vita írta...

: )))) Ez amolyan "összekacsintás"-szerű, vicces buzdítás,"zsarolás" amire sok mindent lehet érteni. Pl ha nem szavazol, nem leszenk receptek.
Vagy Te azt gondoltad, hogy eddig 1. nem volt miben főznöm, 2. ha lesz 3 új lábosom, akkor jobbak lesznek a receptek???? : ))))
Amúgy hülye vagyok, mit magyarázkodok itt a saját blogomon! : )
Csak azt tudom írni, akinek a felhívás problémát jelent, ugorja ezeket a részeket. Természetesnek vettem, hogy ennyi szivességet el lehet várni, ami ráadásul senkinek nem kerül pénzébe, minimális időt vesz igénybe. (1 post megírása fotóval kb 2 óra)

Névtelen írta...

Lászlónak!,nem lehet egy gépről egy nap több szavazatot,csak egyet,bármennyi email cím is van.
Szerintem sincs abban semmi gáz,hogy DV a bloggjában szavazásra buzdít,a magam részéről mindig tréfára vettem,és miért ne nyerhetné meg az első díjat,ha van rá lehetősége?!Úgyis itt csavargunk a neten,az a perc nem oszt nem szoroz,és nekem jól esik,hogy hozzájárulhatok a sikerhez,így,ha van rá lehetőségem két gépről és két címről is szavazok.
Üdv!
Zsuzsa

Névtelen írta...

jaja, dehogyis regelek, szavazok, elvből se, de szerintem is kőgáz ez az egész, inkább átugranám
viszont ha télleg valakinek annyira fontos az a valami, és nem nyernél, szívesen beszállok az árába, csak úgy, de nevezhetjük bloghasználati díjnak is:)

hamár homár, ...
teccett hogy végre a csicsókára valaki nem úgy tekint mint olyan krumplira ami egészséges ennivaló, meg is csináltam a krémet, ahhoz képest hogy szerintem a csicsóka nyersen a legjobb, kimondottan jó lett, szvsz tedd be a felvágott helyettbe, mer ha valaki hasonló gondokkal küzd (ti. nem eszik felvágottakat, ilyesmiket), könnyebben megtalálja
kösz

Zsuzsi írta...

Én szavaztam rád, nem is egyszer. De ugye csinálsz majd felfúvódós tésztalabdát?! Ha mégse, légyszi küldd el a receptet!

László írta...

Lehet egy gépről több email cimmel szavazni, csak ujra kell csatlakozni. Igaz csak akkor, ha betárcsázos neted van és igy mindig más IP cimet kapsz. Az ADSL-ek általában ilyenek.

Névtelen írta...

Mázlid van, éjfél előtt 5 perccel jártam itt, így lett még egy szavazat, no meg majd éjfél után is szavazok egyet!!!

Itality

Névtelen írta...

Köszi László,de nekem ez magas!csak egy egyszerű mezei netező vagyok,akit mostanában már magára mernek hagyni a gyerekei a számítógépnél:)Azt tudom,hogy én kábeles vagyok,tehát csak 1*,1 nap.
Jó éjszakát mindenkinek!
Zsuzsa

Gabojsza írta...

Gratulálok, megnyerted!!!
(Mindennap, minden gépről szavaztam Neked :-))Ma reggel is ezzel kezdtem (volna), de már nem tudtam szavazni, lezárult. És NYERTÉL!!!
íGY, ELSŐNEK GRATULÁLHATOK :-)

Névtelen írta...

Gratulálok,és használd egészséggel!!!
Kellemes hétvégét mindenkinek!
Üdv!
Zsuzsa

Névtelen írta...

Kedves Dolce Vita!
Gratulálok, nyertél, magam is többször szavaztam, mert - mint mondod - ennyi jár neked, hiszen blogod sok jó receptet, ötletet, szép fotókat adott nekünk.
De az itt keletkezett vitában mégsem tudok melléd állni.
Először is azt gondolom, mivel ez egy nyilvános blog, rögtön felmerül két probléma is hozzáállásoddal:
- mindenkinek joga van elmondani a véleményét, hisz amig önként idegenek elé tárod életed egy részét, addig egyértelműen viselned kell ennek vonzatait is (pl. negatív kritika)
- nem hiszem hogy kötelező gasztroblogot nyitni bárkinek is, így nem kéne úgy kezelni a helyzetet, mintha szivességet tennél az olvasóidnak, felhánytorgatva az ebbe fektetett idődet, munkádat, és cserébe jogalapra hivatkozva bármit is követelni
Természetesen a saját blogodban azt csinálsz amit akarsz. Megkérheted olvasóidat, hogy juttassanak nagyértékű nyereményhez. Csak tévedésbe ne ess: ez csak akkor "jár" Neked, ha a másik fél is úgy gondolja. Mint ahogy ezután is az jön ide receptet keresni akinek tetszik, nem akinek megengeded.
Minden jót!
Ciao

Névtelen írta...

Keves DV

Sokáig csendben figyeltem én is, mi történik szavazás ügyben. Azt tudnod kell, hogy nagyon szeretem ezt a blogot, tulajdonképpen a kedvencem az itthoni gasztró oldalak közül. Olaszmániád külön szimpatikus,én is hasonló kórban szenvedek.:) Mióta olvasom, a receptjek többségét kipróbáltam és maradéktalanul elégedett voltam eddig az összessel.

Viszont a szavazásos dolog szerintem is egy pöttyet túllőtt a célon. Nem is a kérés maga, hiszen azzal tényleg senkinek nem lenne baja, hiszen a google-os hirdetésekre is mindig kattint egyet kettőt az ember, legalábbis én szoktam, nekem is van, mindenkinek jól jön egy kis extra pénz, jutalmául az itt befektetett sok munkának. Viszont az, hogy már-már kampány lett belőle, és úgy lett az egész beállítva, mintha élet és halál kérdése lenne, az tényleg visszás érzéseket kelt.

A fotóid amúgy tényleg szépek és minden alkalommal elámulok, és titokban utállak is picit, mert én ilyen nem tudok :) Viszont a verseny kiirása ha jól olvastam rumlis konyhából, tisztát varázsolni, és erre azért az oldalon voltak jobb munkával pályázók (a rumlis és a tiszta konyha közti különbség mértékére utalok itt most, mert azert rendetlenség terén annyira nem erőltetted meg magad a képeken :))

Más telefonos, sms-es szavazós műsorokban is sokszor bosszantott hogy nem az az ember jut tovább aki szebben énekel, hanem ahol nagyobb a baráti kör és többen szavaznak.

Mert akkor a verseny kiirása az is lehetne, hogy melyik blogot olvassák többen, és ki tud több olvasót mozgósíatani, ez is egy verseny... Csak akkor minek a fotók, meg miért kellett előtte konyhát takarítani?

Remélem engem nem fogsz ezek után kihajítani innen, de picit talán érdemes elmélázni azokon a sorokon amiket az olvasóid írnak, elvégre egy blog valahol nekik szól...

További jó főzőcskét és békés ünnepeket.

Névtelen írta...

Szia,
gratula!!!!

Itality

Névtelen írta...

Szia, én is szeretem a blogod, valahogy a szavazásra való buzdításod hangneme nemm illik vele össze-mintha nem ugyanaz az ember írta volna a kettőt...
Tán kellett volna írnod, mire is kellez a győzelem...

Kati

Névtelen írta...

1.jav.:nem

2. jav.: kell ez:)

Névtelen írta...

De legalább nyertél! :-) Ági

Névtelen írta...

Dolce vitát picit elragadta a versenyszellem, mint korábban többször utaltam rá, dehát végülis versenyezni jó. Gondolom, DV temperamentuma is olaszos.
Talán más se bírná ki ölbe tett kézzel, amint gyűlnek vagy nem gyűlnek a szavazatok, miközben az ellenfelek (maciimádó és rajtcs) egyre közelednek...

Névtelen írta...

bolhából elefántot.........
Felnőtt emberek,és nem veszik észre,hogy nem véres felhívások, voltak,hanem tréfás buzdítások .Igaza van DV-nek,hogy szóra sem méltatja....
Azért kellemes hétvégét!
Üdv!
Zsuzsa

Névtelen írta...

Szia Beatbull,
ha valamit félreértesz, akkor az nem baj, lehet kérdezni, talán szerencsésebb is, mint félreértésben maradni. Az estiskolán az kapta (és kapja) mindig a közönségdíjat, aki a legtöbb szavazatot szedte össze. És az lett az első (második, harmadik), akire a zsűri szavazott.
Tehát ott van közönségdíj, és vannak zsűri által döntött díjak is. Itt ahogy látom, ebben a játékban csak közönségdíj van. (Logikus, hisz miről dönthetne a zsűri?)

üdv, drukkolok dolce vitának, hogy nyerjen.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin