2011-10-06

Lime-os babfasírt

Mi minden jó születhet egy adag konzerv fehérbabból? Például ez pikáns, vega fasírt. Gyors és szuper mentőötlet lehet vacsorára, ha éppen nincs otthon kenyér vagy felvágott, de sörkorcsolyának is nagyon el tudom képzelni (így kisebb méretűre sütve) illetve partifalatnak is. A tört bab nem túl karakteres, édes íze szerintem rengeteg fűszerhez illik, kísérletezzetek bátran.

Hozzávalók: 1 doboz (400 gr darabonként) konzerv fehérbab, 1 nagy fej vöröshagyma, 1 tojás, zsemlemorzsa, 1 lime, só, bors, friss koriander, kevés friss petrezselyem, 1 ek. görög joghurt, olaj a sütéshez

1. A lecsöpögtetett babot tegyük egy tálba, villával törjük össze. Adjuk hozzá az apróra vágott
2. vöröshagymát, a felaprított koriandert és petrezselymet, a joghurtot és a tojást.
3. Sózzuk, borsozzuk, reszeljük hozzá a lime héját, keverjünk el benne kb. 3-4 ek. zsemlemorzsát.
4. Formázzunk pogácsákat, forgassuk meg zsemlemorzsában, majd forró olajban süssük mindkét oldalukat ropogósra.

4 megjegyzés:

Zsani írta...

Szeretem a zöldségfasírtokat! Ezt mentettem.:)

Dolce Vita írta...

Szerintem fog ízleni (remélem), a nagyon egyszerű, de nagyon finom kategória

Névtelen írta...

Szia!
Elnézést, hogy "itt" zavarlak, de olyan kérdésem lenne, ( karácsonyi ajándékokon agyalok) hogy megjelenik-e most könyved??
Olyan emlékeim vannak, mintha egyszer "említetted" (hű blog olvasod vagyok).
Jó lenne :)))
Köszönöm válaszodat
Anikó

Dolce Vita írta...

Szia Anikó!

igen, igen, november eleje-közepe a megjelenés. Szerintem maga a könyv is jó ajándék, illetve abban is lesz sok-sok ajándék ötlet : )

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin