2012-05-13

Naora nyertesek

Bocsánat a csúszásért, valahogy nem kalkuláltunk a hétvégével, én pedig nem voltam gép előtt. De ahogy mondják, ami késik az nem múlik... Íme az 5, nekünk legjobban tetsző receptet készítő (ez számomra mindig nehéz helyzet, mert én ilyen kiíráskor szívem szerint mindenkit díjaznék, de dönteni muszáj):
Kati, Praliné Zsuzsi, Sandra, Vianne, Datolyapálma

Sok szeretettel gratulálok! Akik pedig most nem kerültek be az ötbe, nekik nagyon köszönöm a finom recepteket!
Az öt helyezett ahogy korábban írtam részt vehet egy különleges kávékóstolón. Kérek mindenkit, írjon mailt a dolcevita@dvita.hura, hogy körlevélben egyeztetni tudjuk az időpontot, részleteket stb.

1 megjegyzés:

Kati írta...

Gratula mindenkinek, sajnos én nem tudok megjelenni, kicsit messze vagyok Budapesttől:) Köszönöm a játékot:)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin