2011-06-03

Holnap Blogkóstoló!



Ma előkészültünk a holnapi eseményre, sőt vannak, akik még most is főznek, fejenként 500 kóstolóadagot állítunk össze. Pár fotó a mai napról, ahol kiderült számomra, alacsony lennék igzai szakácsnak, de az biztos, holnap iszonyú izomláz lesz a vádlimban. Holnap 12-től gyertek, és kóstoljatok meg minket!

Csak a Puffin brownies cheesecakeje indul a sütőbe

Eszter lencséje, kóstoltam nagyon különleges

Végy egy lime-ot, majd szorozd fel 500 kóstolóadagra

Ettől lesz izomlázam

Lilafüge Dóra pavlovával készül

"Segédem", Laci

Horasz 1000 db vietnámi tekercset fog készíteni

1 liter olaj ment a hagyma alá
Dóra nagy kérdése, szállíthatók-e a pavlovák ebben az időben

9 megjegyzés:

Bisztrókonyha írta...

Hány centi az apró szakács?

Zsuzsi írta...

Nagyon jó képek, de a legjobb az első, rólad:-)

Dolce Vita írta...

164 vagyok
Zsuzsi, Lila Fügéé az érdem, ő készítette rólam.

duende írta...

Hát, minden tiszteletem a tiétek!
Én nem tudom, be mernék-e ilyet vállalni... Azt hiszem nem.
Sok sikert kívánok és érezzétek jól magatokat. És persze majd jó pihit, ha vége lesz. :)

(Egyszer sütöttem 25 emberre pizzát kerti kemencében, az jól sikerült, de szerintem a kiváló vörösbor jelentősen megemelte a bátorságérzetemet. :)) )

Dolce Vita írta...

olvass egy poszttal lejjebb is! vár valami! : )

4Gyerek írta...

ennyi embernek...atyavilág és bevállalós népség.
nálam a maximum 40 főre keresztelői menü (ez 2x, 1x meg kisebb, negyedszer már fizettünk érte), no meg míg építkezés volt, fél évig változóan, de max 11 személynek reggeli-ebéd-vacsora. ha össze adom jön ki az 500.
szóval kalap emel, izomláz meg jogos lesz.

Névtelen írta...

Nagyon jól áll Neked ez az egész. Max. egy fellépővel minden megoldható és akkor a napi step aerobicod is megvan. :-)

Vianne írta...

Minden elismerésem a Tiètek!
Egy rendezvènyre nemrég 1000 db kézműves bonbont készítettem, melegentartò nèlkül... Így érzem a feladat súlyàt, igaz közben nem kellett még lábujjhegyen is állnom...;)

Új szakácskönyved mikor jelenik meg? Nem Húsvétra tervezted?

Anikó írta...

Édesek vagytok, fantasztikus lehetőség, hogy így készülhettetek! Le a kalappal!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin