2007-08-21

Lassan járj, tovább érsz!

Mindez olaszul így hangzik: „chi va piano, va sano e va lontano”. Ebből a szólásból ered a német Vapiano félgyorsétterem neve. (megjegyzem, olaszul tudóknak a név rendkívül furcsán hangzik. Én önkételenül állandóan Valpianónak mondanám, annak ugyanis több az értelme, és legalább olaszosan is hangzik). Pár napja fedeztem fel az interneten, hogy augusztus 2-án Pesten is megnyílt az étterem első egysége. Gyorsan el is mentünk kipróbálni, rettentő kíváncsian, de hozzáteszem nem sok jóra számítva. Őszintén mondom, nagyon-nagyon kellemesen csalódtam. Mondhatni, elsőre bejött a dolog.
Az étterem utcafrontja elegáns: piros szőnyeg, zászlók, gömböc bukszusok, ahogy ez egy drága étteremnél megszokott. Az intróhoz kicsit nehezen passzítható a folytatás: trendi (hogy utálom ezt a szót), kicsit ikeásan minimál beltér, amely tüchtig, mint egy Rosenberger étterem az osztrák autópályán.
A belépő vendéget kedves hostessek fogadják, és iziben mindenkinek a kezébe nyomnak egy chipkártyát (lesz még ennél jobb kütyü is), ugyanis erre kell gyűjtögetni a fogyasztást, majd az étkezés végeztével a kasszánál ez alapján kell fizetni.
A választék előétel/saláta, tészta és pizza, a bárban bor, sör, Illy kávé és igen jó desszertek. Tészták közül elsőre természetesen paradicsomosat teszteltünk, hiszen ezen áll vagy bukik minden. Lehet, hogy sokaknak hihetetlenül hangzik, de jó paradicsomszószt nagyon nehéz készíteni. Jelentem, nekik sikerült, pont olyan, mint Olaszországban. (ilyet még én sem tudok). A szószokhoz, ha jól emlékszem, 9-féle frissen gyúrt tésztából lehet választani. A tésztát haza is lehet vinni: 150 Ft/125gr doboz, illetve 300 Ft a töltött tészták adagja. Minden ételt frissen, a szemünk láttára készítenek el, az olajhevítéstől az utolsó bazsalikomlevél bedobásig. Így kb 10 percet kell várni az ételre. (na ez nem a mekis 3 perc, de ezért is írtam, hogy félgyors). Mi pont egy lassabb kuktát fogtunk ki, képtelen volt a rendelt 2-féle tésztát szimultán főzni. (nem tudom, mi lesz így ha beindul a nagyüzem) Voltak gyorsabbak is, a mellettünk lévő pultnál 3 tésztát kezdett el készíteni egy másik „szakács” amikor a mi elsőnk már elkészült, és mégis ők végeztek hamarabb. Ilyen van, de szerintem ez bőven belefér még. Megkóstoltuk a pizzát is, ez is nagyon jó volt. Szerintem kevés olyan pizzéria van Magyarországon, ahol ilyet tudnak. Tökéletes vastagság, ropog ahol kell, szolid feltétek. Természetesen ezt is akkor kezdik el nyújtani, amikor leadtuk a rendelést. Itt azonban nem kell várakozni, hanem adnak egy kis kütyüt, ami villog és rezeg, ha elkészült a pizzánk (5 perc kb) Hiába ilyen egy mai, modern étterem. Ettünk még bruschettát 5-ből 5 pont, és salátát is extra rák feltéttel. Ami most jön, azt ne nagyon terjessze senki, mert még rájönnek a tulajdonosok, hogy valamit nagyon jó árban adnak. Boldogan jelentem, hogy megtaláltam Pest ár-érték arányban legjobb friss ráklelőhelyét. Ugyanis 500 Ft kell fizetni az extra rákért, ez 6-8 db friss (tehát nem előzőzött, fagyasztott) pucolt rákot jelent. Sok étteremben ez előételként 2500-3000 Ft között mozog. Ha 3 adagnyi extra rákot kérünk a salátánkra, az 1500 Ft-be kerül, amiért kapunk kb 20 db rákot. Ilyen mennyiségről hazai éttermekben még csak nem is hallottak. (Nálam itt kezdődik egy tisztességes rák adag).
Desszertnek csokitortát kértünk, mennyei volt. Összességében a hely nálam nagyon jól szerepelt. Sajnos kevés pesti olasz étteremben tudnak így főzni (röhej, hogy a cég honlapján lévő álláshirdetésben pont a szakácsnak nem kell szakirányú végzttséggel rendelkeznie). Ki merem jelenteni, hogy pl a Pomodoro az olasz tulajjal és az olasz főszakácsával együtt elbújhat a Vapiano mögött (most is Valpianót akartam írni). Náluk többször ettem botrányosat, átkerültek a „lábamat oda többet soha” kategóriába. Szóval az ételek nagyon jók, nagy a borválaszték, finom a kávé, talán a belső kialakítás egy kicsit idegen mindettől, de hát ma trendinek kell lenni.
Ajánlom mindenkinek, aztán meg írjátok meg a véleményeteket.


Menü és árak: www.vapiano.hu, a fotók az étterem honlapjáról származnak.

37 megjegyzés:

Rossamela írta...

A hétvégn fedeztem fel a neten ezt a helyet, a nevét olvasva föl sem merült, hogy "va piano", jogos, hogy valpiano jön a szádra/írnád le.
Bíztató, amit írtál, nem tudod, hol fognak még nyitni Budapesten?

Az osztrák autópályákon nem Rosenbereger van? (A Rosengarten itt van Sopronban.)

Dolce Vita írta...

A honlapon még 2 tervezett pesti étterem van és 4-5 vidéki. Sztem ennyire sajnos nem lesz kereslet. Azért az árai nem mekisek.
A Rosenbergert köszi, javítottam.
Írd meg, hogy tetszett! Kiváncsi vagyok

Névtelen írta...

Úristen... teljesen ráindultam. A San Marzanot is azért szeretem, mert mindent helyben sütnek és frissek és jók az alapanyagok, de nagyon elszálltak az árakkal, egy salátáért mégiscsak abnormális 2000 Ft. :-o. Itt pedig tényleg teljesen korrektnek tűnnek az árak, ha pedig azt mondod, hogy jó, akkor az biztos jó, hiszek neked :). Úhhh, már alig várom, hogy elmenjek. Egyébként épp most rágcsálják az irodában a kollégáim a grossini-t, tegnap kipróbáltam és nagyon jó mulatság :).
Szép napot.

Aliz

Dolce Vita írta...

Aliz!

Engem is izgat nagyon a második tesztelés. Sztem én is hamarosan megyek újra. Képzeld, San Marzanóban még sosem ettem. Valahogy kimaradt.
A grissini miatt nem mérgesek a kollégák? : ) Én úgy tudtam haragudni, ha valaki vmi finomságot hozott az irodába. Mert akkor csak ettünk, ettünk...

Névtelen írta...

Hát az az igazság, hogy már megszokták, mert ha sütök valamit mindig behozom, mivel egy személyre elég nehéz sütni-főzni... Úgyhogy mindig nagyon örülnek, meg nekem is örömet okoz, hogy másoknak süthetek és ezzel örömet okozok nekik is.
A San Marzanot ettől függetlenül ajánlom, mert nagyon udvariasak a felszolgálók és tényleg standarden finomak a kaják... csak azok a fránya árak...

Aliz

Névtelen írta...

A honlapjuk karrier menüpontjában olvasható, hogy keresnek szakácsot, szakképzettség viszont nem szükséges. :/

Dolce Vita írta...

Ribizli!

Igen, olvastam én is, és említettem is a posztban.
A minket kiszolgáló kislány egyértelműen betanított volt. De talán nem is baj, hogy nincs szakács végzettségük, elég sok mindent kellene elfelejteniük abból amit az iskolában tanultak, ahhoz, hogy ilyen ételeket főzzenek. : (((((

nana írta...

jó, h írtál róla, két hete az én kezembe is nyomtak egy névjegykártya-nagyságú röpcédulát.. és kíváncsivá tett, ezzel a jó kritikával pedig még inkább!!

Névtelen írta...

Szia Dolce Vita,

szombaton találkám volt a barátnőmmel, aki ráadásul külföldre utazik egy időre, így kapva kaptam az alkalmon, hogy utolsó közös ebédünkre elhívjam a Vapiano-ba, főleg, hogy neki is van némi kötődése Olaszországhoz... Hát azt hiszem most nem fogok szavakat találni, ahhoz amit ott láttunk és átéltünk. Egyrészt hihetetlenül futurisztikus (vagy csak nekünk tűnik még annak :)) a chip kártyával és a zizegős "távirányítóval", ami jelzi, hogy elkészült a pizza, másrészt annyira szép és finoman visszafogott az egész hely stílusa. Én nagyon bizakodom, hogy sikerül nekik valami más gasztronómia hozzáállást kialakítani az emberekben (akikben még nincs meg), mert ilyen hely, ahol a minőség ennyire párosul a teljesen megfizethető árakkal... nemigen van. És isteni a ruccolás salátájuk :) (is)

Üdv, Aliz

Dolce Vita írta...

Aliz!

Én is nagyon tudnék annak örülni, ha sok ilyen hely nyílna a városaban. Nem kell olasznak lennie, de normális pénzért lehessen nagyon jót ennni. Én, azonban mint írtam korábban is nem bízom benne, hogy nagy igény lenne erre. Nem lesz minden bevásárlóközpontban, nagyobb útkerezteződésben, benzinkútnál ilyen. : (((((((((
Pizzát ettetek?

Névtelen írta...

Az biztos, hogy sajnos mindig is maradni fog egy réteg, akik a McDonald's és társainál leragadnak, de mint ez a hely is bizonyítja nem csak pénz, hanem nyitottság kérdése is nagyrészben.
Pizzát nem ettünk, csak bruscettat, de az isteni volt, két kis szelet baguette kenyeret jól megpakoltak istenien befűszerezett, jó fokhagymás paradicsomkockákakkal. De addig járok, amig meg nem kóstolok mindent ;).

Dolce Vita írta...

Van bruschettás pizza, én legközelebb azt eszem. A bruschettát hány helyen nem képesek normálissan elkészíteni, pedig nem egy bonyolult étel.

Névtelen írta...

Vapianót ötleted alapján gyermekeimmel ma este leteszteltük, tényleg élvezhető, jópofa, saláták kifejezetten jók, bárcsak ilyen irányba haladna a gyorséttermi piac. Köszi a tippet!

Dolce Vita írta...

Gyerekekkel is ideális. Bár attól függ, mekkrák. Ők a legkényesebb pizza fogyasztók, erős kritikai érzékkel.

Névtelen írta...

Mi tavasszal Nürnbergben találkoztunk először a Vapianoval, olasz minőségű volt a pizza, de az árak ott eléggé el vannak szállva (az önkiszolgáló jelleghez képest). Vagyis ez ott egy drága, trendi hely.
Itthon ettem egy pesztós pennét két hete (1000 Ft, ez a legolcsóbb kategória, a töltött tészták jóval drágábbak), rendben volt, de bennem nem hagyott maradandó nyomokat. Kóstoltam volna mást is, de desszert talán egyféle volt, és az se látszott csábítónak a vitrinben. Vagyis - ha lehet valamit mondani az egyfogásos próba alapján - tésztát sok olasz helyen főznek ennél jobban (és nem lassabban!) Budapesten, igaz, azok többnyire drágábbak. Nyilván, mert van bennük szakács...
A pizzák gusztusosnak tűntek, feltehetőleg hasonlóak a külföldihez, majd kipróbálom egyszer. Azért megjegyezném, a pizza sem olcsó, bár az árak szerencsére nem Trattoria Toscana szintűek.
Szóval a Vapiano kellemes hely, de nem a legjobb olasz éttermekhez érdemes mérni, hanem a rémes Mekikhez és egyebekhez. És akkor igen pozitív az összkép!

Névtelen írta...

Mi tavasszal Nürnbergben találkoztunk először a Vapianoval, olasz minőségű volt a pizza, de az árak ott eléggé el vannak szállva (az önkiszolgáló jelleghez képest). Vagyis ez ott egy drága, trendi hely.
Itthon ettem egy pesztós pennét két hete (1000 Ft, ez a legolcsóbb kategória, a töltött tészták jóval drágábbak), rendben volt, de bennem nem hagyott maradandó nyomokat. Kóstoltam volna mást is, de desszert talán egyféle volt, és az se látszott csábítónak a vitrinben. Vagyis - ha lehet valamit mondani az egyfogásos próba alapján - tésztát sok olasz helyen főznek ennél jobban (és nem lassabban!) Budapesten, igaz, azok többnyire drágábbak. Nyilván, mert van bennük szakács...
A pizzák gusztusosnak tűntek, feltehetőleg hasonlóak a külföldihez, majd kipróbálom egyszer. Azért megjegyezném, a pizza sem olcsó, bár az árak szerencsére nem Trattoria Toscana szintűek.
Szóval a Vapiano kellemes hely, de nem a legjobb olasz éttermekhez érdemes mérni, hanem a rémes Mekikhez és egyebekhez. És akkor igen pozitív az összkép!

Névtelen írta...

Elnézést a duplázásért!

Dolce Vita írta...

Hapci!

Igen teljesen igazad van, mindent a maga helyén kell értékelni. És ha így nézzük nagyon szomorú, hogy nincs több ilyen (nem olasz) gyors étkezési lehtőség Budapesten.
Hozzáteszem, pizzában simán felveszi a versenyt a pesti olasz éttermekkel. Még a trattoria toscanával is (és ott ugye 2000 Ft-ről indulnak a pizzák). A Vapiano sima paradicsomszószára is uyganezt mondom. Persze ez nem egy étterem, ha jót akar enni vki menjen a Kriziába, ünnepnapokon meg a Faustóhoz. (szívem szerint minden nap ide mennék)
Szerintem jó, hogy nem sazkácsok, nehezen vetkőznének le rossz szokásokat: pl ne cukrozzuk a paradicsomszószt, szárított bazsalikomot és oregánót ne tegyünk bele....

Névtelen írta...

Elfeledtem rákérdezni: mi a baj a Pomo D'Oroval (bő 1 éve voltam ott utoljára)? A desszert front (ami nekem fontos...) nem túl erős, de a húsok és tészták nekünk mindig tetszettek, a pizza meg az egyik legjobb itthon. Gyengét csak egy dolgot ettem ott (agyonédesített profiterol), az árak elviselhetőek.
Leromlott mostanában a hely?

Ana írta...

Okey italia? Kettő van, ha jól tudom. Az egyik a nyugatinál, na az borzalom és csak nevében van köze a körútihoz (nyugati és a jászai között fél úton van), ahova foglalni kell asztalt, mert szinte kizárt, hogy legyen hely egy órán belül. Ott olyan szakácsok vannak, hogy az valami eszméletlen. Frissen gyúrják az összes tésztát és nagyon jó mártásokat főznek. Nekem az egy teljesen autentikus hely a megfizethető kategóriából.

Névtelen írta...

A körúti Okay tényleg O.K. A Nyugatinál meg életem legrosszabb itthoni olasz vacsoráját (ez nem kis dolog ám!) ettem vagy két éve.
Az Okay Italia valami franchise. Nem tudom, hogy engedhetik ezt (vagy a jók miért nem lépnek ki).
A Don Pepék is változatosak, csak ott a gyenge közepestől a jobb középszerűig terjed a skála.

Dolce Vita írta...

Hapci!

Én kb 2 éve voltam a pomo d'oroban, utoljára. Vasárnap lévén az olasz főszakács pont a mellettünk levő asztalnál nézte lcd tv-n a meccset. Én is a desszerten voltam kiakadva, gondolkodtam, hogy az arcába borítom esetleg. Tésztának 2-féle halas spaghetti szerepelt az étlapon, gyakorlatilag csak az áruk különbözött. Megkérdeztem a pincért, hogy miért drágább egy ezressel az egyik, mint a másik. Azt mondta (!) gyakorlatilag ugyanaz mindkettő. Próbáltam a segítségére sietni, esetleg nem lehet, hogy az egyik fagyasztott, a másik friss halból készül. Erre azt mondta, nem, mindkettő fagyasztott. Ha uganaz, akkor kikértem az olcsóbbat. Ha jól emlékszem 2600 körül volt a tészta, surimi rákkal és szarrá fagyasztott, kiengedett, visszafagyasztott, gumikkal.
Desszertnek mascarpone habot kértem őszibarackkal. A barack konzerv volt, a mascarpone krém sosem látott mascarponét, klasszikus gagyi cukrászdai ízű műtejszínes, vaníliaaromás krém volt. Ehetetlen. Ekkor gondolkoztam el rajta hogy a főszakács megkapja az arcába. : ) Azóta oda többet a lábamat be nem tettem, és azt hisezm térdenállva kellene könyörögnie a Gianninak, hogy egyek ott valamit!

Ana!
ott még nem voltam, kipróbálom. Pizzában még a Da Lellót szeretem (Alkotás út), most van két hely is, amit ki akarok próbálni: Terzo Cerchio, Peccati di gola, Ligúr étterem (bár ez utóbbi étlapjának hossza kicsit elriaszt)

Névtelen írta...

Kedves Dolcevita!
Az nem jó, ha a főszakács tévézik, miközben kihozzák a testápolóhabból trutymákolt édességet. :)
Az Il Terzo pizzája nagyon jó, nálam talán a legjobb ma Pesten. Csak néha már annyian vannak este, mint Gianninál. A régi helyen, a pincében sokszor csak mi voltunk az egyik teremben, a másikban meg az olasz tulaj egyedül tévézett. És az árak is mélyebben helyezkedtek el...

Névtelen írta...

Szóba került a Peccati di Gola, hétvégén véletlenül ettünk ott (a kiszemelt Pesti Lámpásban rendezvény volt).
Hát... A pizza jó lenne, vékony a tészta, de a széle nem ropog, sőt, néhol picit gumis, a sütemények kizárólag gyáriak (ez olcsóbb helyen is komolytalan). A párom gorgonzolás gnocchija jó volt, kb. olyan, mint otthon. Összesen fizettünk 7 ezret (1 pizza, 1 gnocchi, 1 süti, 2x1.5 dl közepes olasz bor, 1 kávé), és nem éreztem úgy, hogy hú, de jó volt.
Nagyon új a hely, talán be kell rázódnia, a konyha és a kiszolgálás szerintem még nem ért fel a kitűzött árszinthez.

Dolce Vita írta...

Hapci!

De jó, hogy nem oda mentünk a hétvégén. Valahogy megéreztem, hogy nem lesz jó. De a mi vacsink sem volt fényes: Klassz bezárva, 2. opció: Krizia, szintén zárva. Abszintban kötöttünk ki, pocsék volt. De erről írok is hamarosan...

siccike írta...

Mi ma voltunk tesztelni, és sajna elég sokat kellet minden sorban várni, olyan sokan voltak...:-( Úgy látszik, már eléggé megismerték:-) A tapasztalataimról amúgy én is írtam egy bejegyzést:-)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Karácsony környékén találtam rá erre a blogra, nagyon tetszik, azóta is szívesen olvasgatom. Anyukám és a család nevében pedig szeretném megköszönni dolcevitának a diós stangli receptjét.

A budapesti olasz étterem témához szeretnék hozzá szólni, szinte mindet próbáltam már az eddig említettekből.
Ami nálam "halál-listás": San Marzano, ahol úgy szétfőzték a tésztát, hogy pépet kapta, és a bolognai mártásban sárgarépa és gomba volt (hús nem), illetve a Don Pepe, ahol pedig egy majonézes cucctól gyomorrontást kaptam, a Da Lelloban pedig csótány mászkált a földön az asztalok alatt.

A Vapianóban hol jobb, hol rosszabb a felhozatal, persze, az jópofa, hogy nem szakácsok főznek, mert ez még lehetne jó is akár, de sajnos nekem suikerült kifognom egy olyan lányt, aki egy papírkáról nézte, hogy mit kell beleraknia, mi után, sajnos a sorrendet és a mennyiséget elrontotta, pedig megkérdezte a szomszéd fiútól, így kvázi egy üres tésztát kaptam. Egyébként fokhagymás chilis lett volna.).

A Krizia tényleg jó, de nekem inkább kicsit a puccos franciás vonalat követi, mint a családias olaszt (hozzáteszem a franciákat ia bírom :-)), a Trattoria Toscana semmi különös nem volt, csak jó drága, és én a Pomodoroban még nem csalódtam, igaz, mindig csak papfojtó tésztát eszem, azt istenien csinálják, ajánlom mindenkinek. Az abszolút favorit nálam is a Gusto :-)

Sziasztok!
Ági

Unknown írta...

Kedves Dolce Vita, kedves Mindenki!

Őőőőőőrületesen lázba hoztatok, ölni tudnék egy jó olasz pizzáért (erős túlzás, de egy ilyen felfordult világban...muszály erősen fogalmazni, hogy komolyan vegyenek...nem?)! Legutóbb egy éve volt ehhez szerencsém, Németországban egy kisvárosban, Püttlingenben. Ha valaki egyszer Saarlandon jár, mindenképp látogasson el oda. A tulaj egy szenzációsan jófej sri lankai pofa, aki olaszoktól vette át a helyet, tőlük tanulta ki az olasz ételeket. Mennyei pizzái vannak, a feleségével és a lányával csinálja az üzletet, és ha megkedvel, akkor többé nem fizetsz. Emelett pedig a hazájából hozott ételkülönlegességekkel is elkápráztat! Mindezt azért mondom el, hogy érezni lehessen, egyáltalán nem kell ahhoz olasznak születni, hogy jó olasz ételeket csinálj, con spirito. És a karrierlehetőség! Ez a hely egy aranybánya, alig várom, hogy megint Pesten járjak, ki nem hagyom... Köszi a tippet, ez egy nagyon jó cikk!

Unknown írta...

Még muszály hozzátennem, hogy a világból ki lehet kergetni a cukros paradicsomtrutyikkal...blöejj!

Névtelen írta...

Én a héten voltam másodszor ebben az étteremben. Nagyon jót ettem ismét, hiba egy szál sem. A panna cottáról nem mondtunk le, mert azért komolyan mondom érdemes élni!!! Istenien finom főleg az az eperszósz a tetején. A tészta volt most soros, jobban tetszett, mint a pizza, egy nagyon picivel lehetett volna nagyobb az adag, de csak kicsit. A párom carbonarat evett, állítólag az a slágerétel náluk. Mit mondjak valóban nagyon jó volt, belekóstoltam. A két étel után, és a panna után olyan mámoros ízvilág volt a számban, hogy csak na. Egy a bajom. Kicsit árat emeltek, és őszintén szólva nem olcsó. Viszont tény, hogy a pénzemért kiváló ételt ettem, nagyon ízlett, és minőségi volt benne minden. Rengetegen járnak oda, kicsit sokat kellett várni gyorséttermi mivoltához képest-de megérte, mert tanulni is lehet, hogyan is kell csinálni fincsi tésztát, nem titkoltak el semmit:)))

Névtelen írta...

A Vapiano-t én nem tartom olasz étteremnek, max. a nevében, és ugyanúgy elkerülöm a Don Pepét (magyar tulaj/üzemeltető), Marzanót (angolok).
Viszont rebesgetik, hogy Mauro, Zamárdi neves olasz éttermese hamarosan megnyitja IGAZI olasz gyorséttermét a VI. vagy VII. kerületben! Ott tuti, hogy törzsvendég leszek :))

Dolce Vita írta...

Ragazzina!

Látod, ízlések és pofonok. Sztem annak ellenére, hogy a Vapiano német találmány nagyon jó a maga nemében és sok pesti "olasz" éttermet lepipál.
A zamárdis helytől nekem pl borsózik a hátam. Még mindig folyton üvöltöznek a pincérek???? A kajájuk nagyon-nagyon nem ízlett

Névtelen írta...

Írtad,hogy fura, hogy nem kell végzettség a szakácshoz.... Érdekes, főleg, hogy én aki az Arany Kaviárban és a Gundelben dolgoztam, jelentjeztem oda dolgozni, de még visza sem hívtak...pedig volt gyakorlatom és nálam lelkesebbet nem találtak volna, imádom az olasz konyhát! Egyébként már én is ettem ott, és tényleg nagyon jó, főleg a sok élő növény.

Névtelen írta...

Kedves Dolce,
köszönöm ezt a blogot. mióta rá(d)találtam sokkal szívesebben fözök. Jobban is :-)
Köszönet a tippekért , A Vapianot kipróbáltuk Hamburgban, nagyooon jó. Raviolit, pennét ettünk, meg antipastit. kávét, sütit.. Tetszett a gyorséttermi feeling.
Nagyon köszi mégegyszer a recepteket, a fotok gyönyörüek, az irásaid inspirálóak- nekem legalábbis rögtön fözhetnékem támad.
üdv, forelle

ősi homár írta...

pizzák, tészták...
ez lenne az olasz konyha?
nem hiszem...

Edge írta...

Szia!
Múlt héten próbáltunk ki egy helyet anyukámmal - az újpesti Váci úton, az Andretti fagyipultokat árusító "boltban"...
Nyáron még csak fagyit árultak, de nem is olyan régen elkezdtek pizzákat is. Nem otthonos a hely, de szerintem isteni a pizzájuk - kíváncsi lennék, Te/Ti mit mondtok rá! :-)

Dolce Vita írta...

Edge!

köszönöm az információt! Minden jónak tűnő bp-i pizza érdekel : ))) tesztelésre várni kell, nekem az a város másik vége, sacc egy éven belül fogok oda eljutni, nem viccelek : (

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin