2007-12-03

Kedves Olvasóim!

Szavazz rám!
Kéréssel fordulok minden kedves olvasómhoz! Beküldtem pár képemet egy konyhás fotópályázatra, ahol mindenféle konyhai terméket lehet nyerni. Ehhez mindössze rendrakás előtti és rendrakás utáni képeket kellett készíteni. Mivel ez nálam napi (többszöri) tevékenység a sok főzőcskézés miatt, gondoltam itt a helyem.

Kérek mindenkit szánjon erre 5 percet, és küldje el a szavazatát. Az oldalon csak regisztráció , majd belépés után lehet szavazni! (pár perc alatt megvan) Egy nap 1x lehet szavazni! Azaz másnap, azután... lehet újra!






Nem Dolce vita néven futnak a képek! Ha a főoldalról lépsz be akkor a 3. oldalon Credo néven találod a képeimet! De sztem mindenki megismeri a konyhámat! : )

26 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én már szavaztam:)És tényleg rögtön fel lehet ismerni:) Még mindig nagyon szép! Erika

Dolce Vita írta...

Erika!

Köszönöm!

Unknown írta...

done ;)
btw: Hogy neked milyen szép nagy levegős és méretes konyhád van! Irigyellek ám! ;)

Dolce Vita írta...

Beatbull!

Köszi, akonyha annyira nem nagy kb 2*2,5 a belmagasság az igen 5 méter, illetve az egész a nappaliba van ágyazva, így van tér tényleg

Névtelen írta...

ó az a mennyei belmagasság! ha egyszer nekem ilyenem lehetne.. :)

Névtelen írta...

Done, de majd mindenképpen áruld el, hogy nyertél-e!
Üdv,
LepkePillangó

Névtelen írta...

Köveket ide... nekem a rendetlenség kép tetszik a legjobban :)
szavaztam :)

Névtelen írta...

Szia! Szavaztam és remélem sikerül valamit nyerned. A "gyerekmunka" a legjobb kép szerintem :-))
( Én kérdeztem a német nyelvű Ezüst kanalat, már meg is vettem, kimerítő olvasmány lesz, legalább 5 kiló..., alig várom, hogy valamit ki tudjak próbálni belőle.A bevezető szerint csak kibővítették az eredeti leírásokat és a nehezen beszerezhető alapanyagokra alternatívát írtak.)
Ági

Dolce Vita írta...

Mindenkinek köszönöm, hogy szavaz, ha nem felejtitek a napokban még tegyétek meg! Dec 15-ig lehet.
Ági!
A könyveset nekem írtad?

Kata írta...

Hahó, tényleg szép, tágas a konyhád, szavaztam is rá :)

Dolce Vita írta...

Kata!

Nagyon köszönöm!

Névtelen írta...

Szia!

Regisztráltam, hogy szavazhassak! Nem vagyok különösebben olasz mániás, de a blogodat nagyon szeretem! (pár hete találtam rá, de azóta rendszeres olvasód vagyok :-) )

Tisztelettel:
Perlah

Cukroskata írta...

Szavaztam rád tiszta szívből, mert nagyon tetszik a konyhád, és a blog is :-) Majd még szavazok

Dolce Vita írta...

Perlah, cukroskata!
Köszönöm szépen, ha időtök engeni szavazzatok még! Szoros a állás, második vagyok jelenleg!

Névtelen írta...

Én is szavaztam, kétszer! Szurkolunk neked. Azért nem semmi, hogy nálad az a rendetlenség, ha meghámozod a zöldséget, bár én is ilyen lennék...

Dolce Vita írta...

Azért szokott ennél nagyobb kupi is lenni! : ))))
köszi, már majdnem első vagyok! Húzzon bele mindenki! : )))))))))

Névtelen írta...

Most kaptál még egyet!!!Grenadine a belmagasság után sóhajtozik,áruld el neki a fűtési számládat is:)))(5méter!!!!!!hát itt aztán lehet szárnyalni:D,nem csodálom,hogy ilyen kreatív vagy!!))
üdv!
Zsuzsa

Dolce Vita írta...

Zsuzsa!

Meg fogsz lepődni, a házunk átalakítás előtt 60 nm2 volt, (régi ablakok, vékony, szigeteleetlen falak) téli hónapokban 20-25 ezer ft volt a fűtés. Most 110 nm2 körül van, a nappaliban 5 m, belmagasság, padlőfűtéssel, új ablakok, szigetelt falak és a számla ugyanennyi. És ebben benne van az is ugye, hogy "nem fog emelkedi a gáz ára"

Névtelen írta...

Jaj, most látom, hogy elbénáztam:-( Az esüst kanál c. könyvet- il cucciai d'argento-remélem jól írtam- nemisbeka-tól kérdeztem, csak hát mindkettőtöket olvasgatlak és keveredtek az infók.Bocs.
P.S.: Szorgalmasan szavazgatok, hajrááá

Névtelen írta...

Jelen pillanatban egész jól állunk!!!!!:))))))))))))))
Üdv!Zsuzsa

Dolce Vita írta...

igen, igen, csak így tovább!! : ))))))))))))) Mindenkinek köszönöm, hogy szavaz!

Névtelen írta...

..............és még mindig én:))Ha jól következtettem,úgyis szülinapod van,tehát jár Neked!...(..és,ha jól következtettem,akkor boldog szülinapot!)

Névtelen írta...

Úgy látom, megelőzted Maciimádót (tegnap még ő vezetett, ha jól emlékszem). :)
Lehet használható cuccokat is nyerni, nemcsak "gazdaságos" dél-kínai konyhaipari hulladékot?

Dolce Vita írta...

ha már ennyit dolgozik érte mindenki, remélem, hogy értelmes dolgokat lehet nyerni. Nem néztem még meg a felajánló cég honlapját

Névtelen írta...

Én voltam a háromszázadik,és éppen kerek százzal vezetünk!!:))

Zsuzsa voltam :))

Dolce Vita írta...

Köszönöm!
De már nem ő az "ellenfél". Péntektől rajtcs, az első oldalról nagyon beerősített. Tegnap reggel majdnem utolért

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin