2011-02-06

Zöldborsós-garnélás frittata

Végre, láttuk a napot is! Szombat, vasárnap visszatért az életkedvem, látjátok a februári naptár (átmenetileg) előcsalogatta a szép időt. Persze megint előreszaladtam egy kicsit, elővettem a tavaly nyári Cinque terrés képeket és a tengerről álmodtam. Hozzá pedig egy igazi nyári, könnyű (vagy a nyárra készülős, végül is ne május végén jusson eszünkbe, hogy hoppá, fürdőruhát kell hamarosan húzni) fogás. Tudom, gonosz vagyok, mindenféle sütikkel traktállak Titeket, aztán február elején már a jövök itt a könnyű fogásokkal.
A zsenge, édes borsó (jelen esetben fagyasztott) és a garnéla frigye klasszikus párosítás, frittatában előszeretettel használják az olaszok, de egy könnyű tészta kedvéért is érdemes őket vegyíteni. A recept ma kivételesen kép formájában:


9 megjegyzés:

tigrimama írta...

Ez a "kép" formájú recept már az új könyvből egy oldal???
Nagyon szép, illik majd az új design-hoz.

Dolce Vita írta...

Nem, nem az új könyv részlete, az másmilyen lesz, csak volt 1 szabad órám vasárnap, nézegettem a nyaralós képeket, és ezt raktam össze

Névtelen írta...

Pedig nagyon szép munka, stílusos.

Dolce Vita írta...

Köszönöm, alapvetően nagyon érdekel, hogyan lehet grafikai elemekkel egy képhez többet adni. Kísérletezgetés

Praliné Zsuzsi írta...

Nagyon tetszik a recept! Én is pont mostanság döntöttem el, hogy itt az ideje a könnyebb ételeknek! Nézek is rákot hozzá!

Dolce Vita írta...

könnyű kis nyári fogás, érdemes nekiállni.

Névtelen írta...

Szia
Érdeklődnék, hogy a garnélát a vásárcsarnokban (a Fővám téren) szerzed be? Gondolom a fagyasztottnak nincs olyan íze..?
Köszönöm
Attila

Dolce Vita írta...

Attila!

Igen, ha van rá lehetőségem, akkor friss garnélát veszek, amelynek a színe szürke még. A csarnokban vagy a Merto áruházban szoktam venni. Ha nincs friss, akkor előfőzöttet (ez rózsaszín már). Igazán nem is az ízükben, hanem az állagukban van különbség. Az előfőzött húsa keményebb a nyersé, rövid hőkezelés után roppanós lesz. talán ez a legjobb szó rá

Névtelen írta...

Szépnek szép ez a képes megoldás a receptre, de nagyon nehezen kezelhető - kinyomtatva alig látszanak a betűk, levélbe nem lehet bemásolni, stb., stb. Nekem jobban tetszik a hagyományos megoldás...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin