2012-05-18

Mángold teszt

Korábban írtam már, hogy ültettünk különleges, pink és sárga levélnyelű mángoldot. Szemmel láthatólag nagyon jól érzi magát a kertben, szépen erősödik, bokrosodik és a színe még mindig élénk és vibráló. Ebből titkon azt remélem, mivel már több, mint egy hónapja van nálunk, nem a kertészetben locsolták agyon valami színfokozó vegyszerrel. Ha így lett volna, az már talán kiment volna belőle. Próbából megfonnyasztottam, megtartja-e a színét. ÉS igen! Valamit veszített az élénkségéből, de még mindig rózsaszín a rózsaszín és sárga a sárga.
Egyszerűen készítettem: finom olívaolajon, lime-mal, fokhagymával és borssal hirtelen megfonnyasztottam. Nagyon finom olívás ciabattám volt hozzá itthon, amely már önmagában nagyon szuper, de így a mángolddal egy remek zöldséges bruschetta lett belőle.
Az eper is saját

10 megjegyzés:

Mági írta...

Nekem is van mindkét színű bordás mángold, már én is szüreteltem, csak töltve készítettem.

VKOrsi írta...

hol vettetek ilyet? én is szeretnék :)

Dolce Vita írta...

Oázis

VKOrsi írta...

köszi. Holnap megyek Pestre, szerintem be is nézek :)

Névtelen írta...

bruschetta :-)

Dolce Vita írta...

köszi, nem vettem észre! A szerkesztőm meg így se szerette, fel sem tűnt, hogy kihagytam egy betűt : )

Góczán Krisztina írta...

Kriszta, ez tényleg gyönyörű színű! Vétek megenni :)))

Anita írta...

Hamiznám :)

superhappyjohi írta...

Gyonyoru!

kisvirag írta...

már jó ideje akartam írni, de mindig elfelejtettem, hogy biztosan nem festették, mert nekem magról kelt ilyen szép rózsaszín :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin