2007-04-09

Megkezdődött a kerti szezon!

Végre, végre, végre elindult a kerti szezon, a napocska langymeleggel simogat, csiripelnek a madarak és minden zöldell már. Szombat este meg is ünnepeltük ezt egy jó kis kerti sütögetéssel. Ahol végre volt alkalmam kipróbálni egy engem régóta foglallkoztató gondolatot, hogyan lehet kerti grillen kenyeret sütni? Jelentem, lehet. Ráadásul egy kilenc fős táraságra valót kb 10 perc alatt.

A tésztához a szokásos pizza és focaccia tésztát használtam. Egyórás kelesztés után (többre most nem volt idő, mert este 7-kor jutott eszembe, hogy süssünk kenyeret), kis gombócokat formáztam, ezeket közvetlenül a rácsra helyezés elött kézzel kb 20 cm átmérőjű, fél cm vastag lepényekké formáztam. Oldalanként 1-2 percig sütöttem, majd fokhagymás-rozmaringos olajba mátogatva megettük az egészet.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hú ezt én is ki fogom próbálni, imádunk grillezni :)

Dolce Vita írta...

Bennem már érik a következő gondolat: calzone grillen, de az alaptésztába is lehet rakni egy csomó mindent: fokhagyma, aszaltparadicsom, feketeoliva stb. stb.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin