2012-07-17

Pácolt sajttal töltött szőlőlevél

Ez a bejegyzés reggel óta arra vár, hogy a helyére kerülhessen. De nem tudott, mert igen abszurd dolog történt ma a felhőben létező adatoknak és adatkezelésnek köszönhetően. A google csoport létrehozó programja engedett egy 2. személyt, hogy tagként felvegyen egy olyan e-mail címmel a csoportjához, amellyel én a google accountomat x éve regisztráltam. Értitek? Egy idegen simán felülírhatta. A következmény: az e-mailemhez új account keletkezett, amelynek persze semmi köze nem volt a bloghoz, de mivel kapcsolódott az előző accounthoz a többi címemmel sem tudtam a régi jelszóval regisztrálni. Az új jelszó pedig az új accountot nyitotta meg. Két szék között a .... Bocs, ha nem értitek, számomra is felfoghatatlan, de muszáj volt leírnom. Azt hittem, sosem tudom már a blogot kezelni. (most már tényleg hamar költözök! és jön az új blog!)

De jöjjön inkább a szőlőlevél. A töltött szőlőlevél sok országban megtalálható, különböző töltelékekkel. Én is szoktam hússal, rizzsel is megpakolni. Volt már arra is példa, hogy a kertben növekvő szőlő megmentett, mikor nem volt itthon semmi: a váratlanul betoppant barátok ezt kapták rizzsel töltve, sütőben sütve. Most arra volt jó, hogy a felhalmozott sózott ricottát, amelyet még Pugliában vettem gyorsan elhasználjam. Villámgyorsan elkészíthető üdítő ízű, de laktató, nyári falatka. Sózott ricotta helyett használjatok hozzá fetát vagy az ún. krémfehérsajtot.
kattints a nagyobb fotóért
Hozzávalók: 20 db permetezetlen szőlőlevél, 1 evőkanál só, 1 evőkanál 10%-os ecet, 20 dkg sózott ricotta/feta, 2-3 gerezd fokhagyma, 1 dl olívaolaj

1. A szőlőleveleket mossuk meg, és főzzük pár (2-3) percet bő, lobogó, sós, ecetes vízben
2. Szedjük ki a vízből csepegtessük le
3. A sajtot kockázzuk, keverjük el az olívaolajat a felaprított fokhagymával, keverjük el a sajtkockákkal
4. Tegyünk a levelekbe egy-egy sajtkockát, hajtsuk be a széleket, majd tekerjük fel. Tegyük a töltött leveleket egy tálba, öntsük rá a visszamaradt olajat és egy-két evőkanál ecetes-sós főzővizet



9 megjegyzés:

duende írta...

Ah, a legnagyobb nyári kedvencem! :) Egyébként ha én piaci árus lennék, hagynék egy csómó szőlőt elvadulni (én mindig vadszőlőlevélbe töltök, mert azt nem permetezik és nem is olyan cakkos, mint a nem vad levél) és tavasz végétől őszig szőlőlevelet árulnék... Nagy üzlet lenne, mert senki sem árulja. :)

Dolce Vita írta...

Jó ötlet, viszem a piacra, rengeteg van belőle. 5 tő szőlőnk van, idén 100 kg-nál is több szőlő lesz rajta. Nem vagyunk a hozamkorlátozás hívei : ). Lugasnak futtatjuk és még sosem permeteztük. Nagyüzemi szőlőszörp főzés lesz szeptemberben az biztos.

duende írta...

Irigyellek! :) A szőlőszörp isteni. No és állandóan van így szőlőleveled... Annyira szeretem azt a savanykás finom ízét hogy nagyon.
A verjust is imádom. Nagyon finom ételek és saláták savanyítására is, sokkal finomabb, mint az ecet. Azzal is megpróbálkozhatsz! :)

Névtelen írta...

Azt mondod költözöl? JAJJJJ!!! Ugye, a külső és a style marad, ettől az, AMI, és mert így szeretjük, ahogy van. Imecsévi

Dolce Vita írta...

A struktúra marad a design új lesz. Nagyobb fotók, dolcevitásabb kinézet : ). Sokkal szebb lesz, bízz bennem!

Dolce Vita írta...

A struktúra marad a design új lesz. Nagyobb fotók, dolcevitásabb kinézet : ). Sokkal szebb lesz, bízz bennem!

Esteban írta...

Les coronavirus constituent une famille de virus dont certains peuvent tuer les gents Info Coronavirus en France et le Covid19 aussi

Unknown írta...

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

...... írta...

Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
1) Szerelmi varázslatok
2) Elveszett szerelmi varázslatok
3) Válási varázslatok
4) Házassági varázslatok
5) Szerelmi varázslatok.
6) Elválasztó varázslatok
7) Száműzd el a volt szeretőt
8.) Szeretnél előléptetni.
9) lottó nyerő varázslatok
10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
12) varázslat a megszállottság megtörésére
Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
WhatsApp: +2348155926512

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin